Американският гигант Apple представи новия си модел iPhone XR в петък, но потребителите не бяха обхванати от традиционната треска и не започнаха така бързо да поръчват смартфона, както обикновено, смятат от Macworld.
Това е промяна за производителя, като досега верните им клиенти бързаха да направят предварителни поръчки за новите им модели, за да ги получат в първия ден от пускането им на пазара.
Също така опашките пред магазините Apple iPhone XS и XS Max бяха значително по-малки в сравнение с предходните години.
Всичко това може би говори, че смартфоните на компанията вече не предизвикват тази мания, каквато преди, пише Business Insider. Или поне това посочват анализатори от Citi в свой анализ на базата на търсенията в Google.
"Досега ние отчитахме значителни пикове в търсенията в интернет след всяко събитие за представяне на нов модел. Интересът обаче намалява в последно време", се казва в него.
"Вярваме, че това говори за достигане на зрялост на пазара, а клиентите се вълнуват по-малко от новите поколения iPhone. Смятаме, че това се дължи на по-малкото иновации и достигане на капацитета на пазара на смартфоните", казват експертите.