Hilton Worldwide Holdings Inc. планира да увеличи броя на луксозните си хотели по света през 2019 година, опитвайки се да настигне своите конкуренти на растящия пазар на луксозни пътувания, пише The Wall Street Journal.
През тази година Hilton е напът да отвори 11 нови луксозни хотела по марките Waldorf Astoria, Conrad Hotels и LXR - нов свръхлуксозен бранд, представен миналата година. Компанията вече има 65 луксозни хотела и планира още 30 от 2020 до 2025 г.
Основните конкуренти на веригата има далеч по-голямо присъствие на този пазар. Marriott International Inc. притежава около 410 вече отворени хотела и се готви да открие още около 190 под седем марки като JW Marriott и Ritz-Carlton. InterContinental Hotels Group PLC притежава 296 и планира 109, а Hyatt Hotels Corp. има над 130 луксозни и да добави още 80.
Ръст на бизнес пътувания и милионерите
До 2023 година се очаква богатството на домакинствата по света да се увеличи с почти 26 процента до почти $400 трилиона, по данни на Credit Suisse. В същия период броят на милионерите ще нарасне до 55 милиона, от 42,2 милиона в средата на 2018 г.
"Увеличение на броя на бизнес пътуванията и желанието на клиентите за луксозен начин на живот подхрани търсенето на луксозни хотели", казва Ралф Холистър, анализатор в GlobalData. Според данни на компанията, броят на луксозните хотели ще нараства с 3,6 процента годишно между 2019 и 2022 г.