Тазгодишното издание на Черния петък, което се проведе в края на миналата работна седмица, е генерирало продажби в размер на 47,6 млн. лв., посочват от eMAG. Дигиталният търговец е продал общо около 340 хил. продукта в рамките на деня.
"В петък, 20 ноември, станахме свидетели на огромен брой хора, които разглеждат електронната търговия като начинът за пазаруване", каза Андрей Попеску, мениджър на компанията за България. "Очакваме тенденцията да се запази до коледните празници."
Така стойността на покупките бележи покачване от 17% на годишна база и от впечатляващите 54% спрямо 2018 г., когато са били реализирани сделки в размер на 37 млн. лв., става ясно от сайта на компанията. Покачването при броя продадени артикули е от 24,5% на годишна основа.
еMAG оперира в България от 2012 г., а през септември тази година отвори и първия си шоурум в София, респективно и в България. Тя продава над 1 млн. стоки, припомнят от Seenews.
newser
на 24.11.2020 в 11:54:13 #1Черният петък тази година е на 27 ноември. Това, което еМАГ организаира са някакви техни си маркетингови кампании, които дори не съвпадат с кампаниите на оригиналният (румънски сайт) - там и досега намаленията продължават, да не говорим , че за няколко минути тук свършват продуктите, които там се предлагат намалени за седмици. Тъй че засега еМАГ е някакъв тъмен субект в кампаниите, защото провежда фалшиви черни петъци, много кресливи и агресивни, но с минимално количество намалени продукти.