Дали Ви се е случвало да се ядосате на някой от мобилните оператори? Ако отговорът е да и сте клиент на Мтел, то ще можеше лично да се оплачете на най-висшето ръководство на компанията.
От телекома съобщиха днес, че управителите на компанията ще се срещнат очи в очи с клиенти, за да обсъди с тях продуктите и услугите, които предлага, както и обслужването в компанията. Срещата е предвидена за края на май в централната сграда на Мтел в София.
Целта е клиентите да дадат мнение за компанията директно на нейните изпълнителни директори, а пък те да чуят клиентските идеи и предложения. От днес на уебсайта на Мтел всеки, който иска да участва в срещата, може да се запише, като попълни анкета. Двайсет от записалите се ще се срещнат с ръководството на Мтел.
Допитването ще даде информация на организаторите, на чиято база за участие в срещата ще бъдат избрани клиенти с различен профил: на различна възраст, с различни занимания, ползващи различни продукти и услуги на компанията от различен период от време.