Услугата за споделени превози Uber ще предлага разходка с лодка и с балон за клиентите си в Китай. Тази стъпка е част от стратегията на американската компания да навлезе в туристическия сектор, пише Independent.

Технологичният лидер освен превозите с таксита вече предлага и доставки на храна до дома чрез платформата си Deliveroo.

От 2016 г. Uber пуска две нови услуги в на пазара в азиатската държава – UberLIFE и Uber + Travel.

Първата ще трябва да задържи клиентите на компанията в нейното мобилно приложение за по-дълго време. За целта тя ще работи като дигитално списание, което ще дава информация на пътниците за различни местни културни и спортни събития.

От друга страна Uber + Travel ще бъде дебюта на американската корпорация в туристическата сфера.

Нейната задача ще бъде да осигурява информация и да позволява на потребителите да резервират почти всичко по време на пътуването си чрез платформата. Това включва полети с балон или пътувания с лодка по морето с услугите UberBalloon и UberBoat.

В момента компанията оперира в 60 града в Китай. Шест от десетте града с най-много клиенти на Uber се намират именно там.