Нормално е човек да иска колегите му да го харесват. Все пак прекарвате около 2000 часа годишно в офиса. Не само това - добрите отношения на работното място могат да дадат тласък на кариерата ви.

Някои смятат, че усилията да направим добро впечатление в офиса е губене на време. Да, няма спор, че професионалните ангажименти са приоритет.

Все пак има няколко лесни трика, които не изискват много усилия, а в същото време могат да спомогнат за това да създадете повече приятелства сред колегите си. Ето няколко идеи в тази посока:

1. Задавайте въпроси - особено такива извън сферата на работните ангажименти. Те показват интерес и отношение към живота на другите.

2. Правете комплименти - ценни са и тези, свързани със служебните постижения на другите. Но не прекалявайте с хвалбите, нека бъдат искрени.

3. Обръщайте внимание на езика на тялото си - той може да ви издаде, ако не се чувствате комфортно и да отблъсне хората.

4. Бъдете мили - във всеки един аспект. Поздравявайте всички в офиса, усмихвайте им се. Дори само с това можете да постигнете чудеса.

5. Бъдете естествени - това може би е най-важният съвет. Само така хората ще ви повярват и ще са готови да ви се доверят.