Heineken отбеляза рязък спад на нетната печалба за първото тримесечие поради спада през март, предизвикан от пандемията, пише MarketWatch.

Холандската компания, която притежава марките бира Sol, Birra Moretti и Tiger - реализира тримесечна нетна печалба от 94 милиона евро, в сравнение с 229 милиона евро година по-рано. Обемът на бирата е намалял с 2,1% на годишна база, с 14% спад през март.

По-рано този месец Heineken заяви, че очаква намаление на обема на бирата с 2% за първото тримесечие.

Общият обем нарасна с 5% през тримесечието, благодарение на стабилната търговия в САЩ, срещу приблизително 4% спад.

От компанията заявиха, че бордът и екипът изпълнителни директори са се разбрали за намаляване с 20% на заплатите между май и декември в опит да се запазят ресурсите на фона на кризата.