Германската платформа за услуги по доставки на храна Delivery Hero SE съобщи, че води преговори за продажбата на някои от операциите си в Югоизточна Азия. Причината е, че импулсът на растеж на бизнеса на компанията в региона се е забавил след премахването на карантинните ограничения.
Delivery Hero обсъжда възможността за продажба на операциите на марката Foodpanda в Сингапур, Малайзия, Филипините, Тайланд, Камбоджа, Мианмар и Лаос.
"Преговорите сега са на ранен етап и все още не е сигурно, че те ще доведат до споразумение", се казва в изявлението.
Delivery Hero публикува официално съобщение, след като в германското бизнес списание WirtschaftsWoche се появи информация за възможността компанията да продаде своите азиатски операции.
През август от компанията заявиха, че Delivery Hero е "направила малка крачка назад" в развитиетоето на азиатския си бизнес, след няколко години на големи инвестиции там, и сега възнамерява да се съсредоточи върху подобряването на рентабилността на дейността си в региона.
От началото на 2023 година досега акциите на Delivery Hero са поевтинели с 28,8%.