Гигантът Unilever изрази готовност да купи бранда за грижа за кожата Tatcha, в основата на чиито продукти са зелен чай, ориз и водорасли. Tatcha e ориентирана към устойчиво създаване на козметични продукти.

Тя е основана преди десетилетие в Сан Франциско, но има иновационен център в Япония. Tatcha обаче среща трудности в лицето на южнокорейски марки, които се опитва да създават висок клас козметика като големите компании. Unilever пък ще се възползва от ситуацията, като разшири бизнеса си. Цента на сделката обаче не е била разкрита, пише Bloomberg.

Unilever купува бизнес на фармацевтичен гигант за €3,3 милиарда

Unilever купува бизнес на фармацевтичен гигант за €3,3 милиарда

Става дума за производства на GSK в Бангладеш, Индия и други азиатски страни

Големите козметични компании на пазара напоследък изкупуват старт-ъп фирми, тъй като се надяват да открият следващия голям хит и често избират имена, които просто привличат по-младата аудитория. Така, например, Estee Lauder придоби Becca и редица още стартиращи компании. L`Oreal купи Cera Ve и Atelier Cologne. A по-рано тази година Unilever добави към своите притежавани компании и френската Garancia.

Британско-холандският гигант, който притежава компании за козметика висок клас, включително Dermalogica и Dove е платил 1 милиард долара за бранда за мъжка хигиена Dollar Shave Club преди три години.