Дружеството с най-дълга история на българския застрахователен пазар сменя своята визуална идентичност. От първия ден на месец април, ДЗИ ще представи своето ново лого, като стартира от сградата на своята централа. Ребрандирането на ДЗИ е нещо повече от визуална промяна - то носи в себе си нов облик, основан на три измерения - динамика, действие, доверие.

Н.Чандъров, Председател на УС и Главен изпълнителен директор:

"С преминаването към новото лого ще се визуализира по един още по-силен начин принадлежността на ДЗИ към КВС груп, както и връзката ни със СИБАНК. Това е поредното доказателство, че България, в лицето на ДЗИ и СИБАНК, е ключов пазар за Групата".

ДЗИ стана част от семейството на КВС груп през 2007 година и до момента беше единствената дъщерна компания, с отличаващо се лого. Ребрандирането в настоящия момент ще допринесе за асоциирането на бранда с качества като иновативност, модерност, отношение към хората, които ще се съчетаят с изградения в годините имидж на сигурна и надеждна институция,.

ДЗИ и СИБАНК, част от КВС груп, ще продължат да работят в синергия, която допълнително се подсилва от общата им визуална идентичност. Този подход е видим и в търговско-рекламните кампании на двете дружества. Паралелно с ребрандирането стартира и Великденска кампания на ДЗИ, насочена към индивидуални клиенти и фирми. В нея са заложени специални предложения по имуществени застраховки и застраховки "Живот". СИБАНК от своя страна дава старт на кампания по ипотечни кредити.

Динамика - развитие, модерна и иновативна, компанията се "движи", използва своите преимущества: богата история, знания, име, принадлежност към международна банково-застрахователна група

Действие - стремеж към постигане на оптимални резултати, умение да правим и обикновените неща по необикновено добър начин

Доверие - ние запазваме своите ценности, грижата за най-големия актив - а именно - хората (служители, партньори и клиенти).

  • Трите измерения на новото лого са отправната точка на всички инициативи, които ДЗИ поема от началото на второто тримесечие на тази година. Интересен факт е, че новата реклама на ДЗИ е първата реклама, заснета в България на 3D формат!
  • 10 години - това е времевият интервал, който специалистите сочат като оптимален за освежаване на визуалната идентичност на една компания.Оказва се, че и ДЗИ не прави изключение и приблизително всяко десетилетие нейното лого претърпява промяна.
  • Въвеждането на новото лого е в унисон с историята и ценностите на ДЗИ, с поетите ангажимент и грижа към служителите, клиентите, партньорите и към цялото общество. По тази причина, промяната е замислена и ще се случи по устойчив и отговорен начин. Ребрандирането на ДЗИ е проектирано по начин, който гарантира минимален разход на ресурси и материали.

ДЗИ стартира Великденска кампания с атрактивни промоционални условия, отстъпки и нови продукти

Водени от грижата за сигурността и спокойствието на клиентите, експертите на ДЗИ подготвиха предложения, от които всеки може да избере най-подходящата застрахователна комбинация от покрити рискове. Традиционната Великденска кампания стартира от 1.04.2013г.

За своите индивидуални клиенти, за периода на кампанията ДЗИ, предлага пълна защита за дома и семейството: застраховки имущество, застраховки "Злополука" и застраховки "Живот". Ексклузивно от началото на април до края на юни всеки клиент може да се възползва от преференциалните великденски условия.

За първи път освен обичайните отстъпки ДЗИ предлага бонус допълнителни покрития към застраховките "Имущество" - кражба до 1000 лв. и разходи за временно настаняване.

Само до 30 юни всеки клиент и членовете на неговото семейство могат да се възползват от промоцията и улесненото сключване на индивидуална застраховка "Злополука". Всеки член от семейството, застраховало дома си в ДЗИ, получава покритие от 2000 лева само на цена от 4 лв. за възрастен и 3 лв. за деца под 14 години.

За клиентите, които търсят дългосрочна финансова стабилност и сигурност при непредвидени ситуации, ДЗИ осигурява изключително гъвкави индивидуални решения - застраховки "Живот", комбиниращи спестяване и/или защита в зависимост от нуждите на клиента.

Паралелно с богатия набор от възможности за индивидуални клиенти, ДЗИ мисли и за бизнеса. Кампанията е насочена и към работодателите. На фирмите предлагаме пакет от групова застраховка "Живот" и новия продукт ДЗИ "Здраве", насочен към опазване здравето на нашите клиенти. Продуктът гарантира възстановяване на разходи за извънболнично лечение, медикаменти за домашно лечение, помощни средства и медицински транспорт, както и изплаща суми за оперативно лечение и болничен престой. И всичко това - на изключително достъпна цена започваща, от 6 лв. месечно на лице. Комбинацията на груповите застраховки "Живот" с ДЗИ "Здраве" дава изключителни предимства на работодателите и отговаря напълно на търсенето на пазара в този сегмент.