Twitter не планира първично публично предлагане на акции (IPO). Популярната социална мрежа има достатъчно финансови средства и не се нуждае от IPO, заяви шефът на компанията Дик Костоло, пише TechNews.bg.

Броят на активните потребители на Twitter вече достига 100 милиона. Това са хора, които поне веднъж месечно ползват услугата, а 60 милиона от тях редовно публикуват постове в Twitter.

Приоритетна задача за компанията сега е да увеличи приходите от реклама. Twitter започна да публикува реклами през миналата година, като резултатите до момента превишават очакванията, според Костоло.

Компанията ще наблегне на услугата Promoted tweets, която е своеобразен аналог на контекстната реклама в Twitter. Сега обаче, поместени в горния край на страницата, рекламите се виждат от по-голям брой потребители.

„Рекламната платформа е единственият източник на доходи, който ни е необходим, за да запазим своята независимост", коментира Костоло.

55% от активните потребители на Twitter влизат в сайта през мобилни устройства. Близката цел на компанията е да си осигури присъствие на 2 милиарда устройства, допълва Костоло.