Един от лидерите в хранителната индустрия у нас - "Монделийз България", има нов търговски директор. Това е Лилия Борисова, която застава на поста от 1 септември.

Преди да стане търговски директор на българското дружество тя отговаря за продажбите на компанията в Сърбия и Босна и Херцеговина.

Борисова е част от екипа на групата Mondelez от 14 години. Като търговски директор на "Монделийз България", тя се присъединява и към лидерския екип на бизнес хъба: Румъния, България и Източна Адриатика.

"Радвам се, че отново мога да съм част от българския екип и да спомогна за развитието на бизнеса на Монделийз на пазара. Ще работя за надграждането и позиционирането на нашите продукти, следвайки представянето, което имаме глобално", посочва новият директор по продажбите в българското дружество.

Компанията у нас е част от групата на Mondelez International в Югоизточна Европа, заедно с Румъния и страните от Източна Адреатика. Генерален мениджър на регионалния хъб е Ивайло Найденов.

Групата е световен лидер в областта на хранителната индустрия, като развива дейност в над 150 държави в света. Нетните ѝ приходи за 2018 година възлизат на 26 милиарда долара. Сред най-популярните ѝ брандове са Oreo, Milka и Toblerone.