2019 година определено може да бъде наречена годината на големите технологични дебюти на фондовия пазар. Само за няколко месеца на борсата се листнаха компании с оценка около и над 1 милиард долара. В този списък влизат Lyft, Uber и Pinterest. 

Само старт-ъпът за споделено пътуване Uber успя да събре 8,1 милиарда долара на дебюта си през май. Така десетгодишната компания е толкова голяма, че се нарежда под номер 280 в тазгодишната класация за най-големите компании в света Fortune 500.

Общо 6 американски технологични компании досега направиха своето първично публично предлагане на акции (IPO) през 2019 година. Общата стойност на капитала, който са събрали те, е 13 милиарда долара. 

Различното на тази година е, че всяко листване е събрало средно по 2,2 милиарда долара по време на първото си публично предлагане, което е повече спрямо сумите за предходните седем години.

За цялата година очакванията са всички IPO-та в САЩ, не само тези на технологичните компании, да съберат общо 100 милиарда долара. Този рекорд ще надмине 97 милиарда долара, събрани по време на дотком балона през 2000 година.

Има обаче и негативни примери. Uber e най-много загубилата след първичното си публично предлагане - 3 милиарда долара. Нейният основен конкурент Lyft губи 1,6 милиарда долара. Загубата на всички технологични публично предложени компании през 2019 година възлиза на 5 милиарда долара.