Броят на потребителите, които използват електронна фактура, е нараснал със 140 хиляди за последните шест месеца. Вече 400 000 предпочитат фактурите в електронен вариант. Нова функционалност на сайта на М-Тел цели да удовлетвори техните нужди и да даде допълнителна яснота на клиентите по отношение на тяхното потребление и остойностяването му.

От началото на април официалният сайт на компанията предлага опция, която позволява на всички бизнес и частни клиенти да проверяват дебитните или кредитни известия, ако са издадени такива към техните фактури.

Новата услуга е достъпна след регистрация с активно потребителско име и парола за конкретния номер. Известията са видими в меню Моята Е-фактура и се визуализират на отделен ред под месечните фактури. Сумата на кредитните известия се отбелязва със знак минус, което означава отстъпка от месечната фактура, а дебитните известия със знак „+" показват, че посочената сума се добавя към стойността на фактурата. Клиентите, които имат издадени кредитни или дебитни известия, могат да ги видят на нов ред в електронната си фактура, да ги  прегледат в детайли на сайта на М-Тел, както и да ги принтират.

 

Мобилтел въведе електронен достъп до фактурата преди години, а от 2008-а даде възможност на своите клиенти да заявят отказ от хартиено копие. В момента около 600 000 са се отказали от своите хартиени фактури, а 400 000 от тях са се регистрирали на сайта на компанията, за да следят електронните им издания.