Изследване на отношението на клиентите си и удовлетвореността им от използването на услугите на компанията започва БТК.
Проучването е насочено към домашните и бизнес потребителите и ще се проведе от 15 юни до 31 юли, съобщиха от компанията.
В средата на юни клиентите на компанията ще получат заедно със сметките си въпросник, който да попълнят, за да участват в изследването. Корпоративните клиенти на БТК ще получат анкетата от своите акаунт мениджъри. Въпросниците съдържат секция с информация за удовлетвореността на клиентите от услугите и продуктите на телекома, данни за кореспонденция, отворен въпрос, както и секция за демографска информация на клиентите.
„Изследването ще ни даде детайлна информация за клиентите и ще ни помогне да разберем по-добре техните специфични нужди и очаквания", заяви Маркус Голдър, Директор „Маркетинг на фиксирани услуги". „След като анализираме резултатите, ще им предложим по-индивидуален подход при обслужването, като го съобразим с техните очаквания и потребности", допълва Голдър.
Клиентите ще могат да върнат попълнените въпросници по няколко начина. Във всеки един БТК център и в клоновете на „Български пощи", където се плащат сметки за телефон, ще има специално създадени кутии за събиране на въпросниците. В малките населени места попълнените анкети могат да се предоставят на служителите на „Български пощи" и куриерската фирма „М&ВМ", която работи с телекома. Въпросниците могат да се изпращат и на адрес София 1504, ул. „Оборище" 26, БТК АД, Отдел „Управление взаимоотношенията с клиенти".
Селянина
на 18.06.2007 в 11:44:18 #3БТК са мошеници от класа а услугите им са отчайващи.Алчността е нечовешка.Имам къща в едно село на 10км от Плевен и през лятото живея там.Средно между 10 и 15 дни в месеца нямам телефон.Интернет там изобщо не се предлага,а има немалко желаещи.Ако не е майка ми там отдавна да съм се сбогувал с тях.Ще ликвидирам два телефона и този на село и този в града.Ако решат да ми предложат услуга която ме удовлетворява и ми доставят интернет и на двете места и за двата телефона ми направят отстъпка ще си помисля.Но не вярвам.Да не говорим какви хора са назначили в центровете за обслужване на клиенти.Като влезеш говорят помежду си и гледат на теб като натрапник ако се осмелиш да попиташ нещо обикновено отговора е незнам или не зависи от мен.
БСП
на 18.06.2007 в 01:45:10 #2скъпо е щото ти си беден. не е тяхна вина. какво не им харесваш на услигите? обслужването е на ниво за българия. тоест, кой е по добър?
Дядо Мечo
на 17.06.2007 в 13:59:45 #1От сега да си кажа-не съм доволен. Услугите са скъпи. А и качеството не го бива. Пък и обслужването куца. Иначе казано-мисля да зарежа БТК.