Изследване на отношението на клиентите си и удовлетвореността им от използването на услугите на компанията започва БТК.

Проучването е насочено към домашните и бизнес потребителите и ще се проведе от 15 юни до 31 юли, съобщиха от компанията.

В средата на юни клиентите на компанията ще получат заедно със сметките си въпросник, който да попълнят, за да участват в изследването. Корпоративните клиенти на БТК ще получат анкетата от своите акаунт мениджъри. Въпросниците съдържат секция с информация за удовлетвореността на клиентите от услугите и продуктите на телекома, данни за кореспонденция, отворен въпрос, както и секция за демографска информация на клиентите.

„Изследването ще ни даде детайлна информация за клиентите и ще ни помогне да разберем по-добре техните специфични нужди и очаквания", заяви Маркус Голдър, Директор „Маркетинг на фиксирани услуги". „След като анализираме резултатите, ще им предложим по-индивидуален подход при обслужването, като го съобразим с техните очаквания и потребности", допълва Голдър.

Клиентите ще могат да върнат попълнените въпросници по няколко начина. Във всеки един БТК център и в клоновете на „Български пощи", където се плащат сметки за телефон, ще има специално създадени кутии за събиране на въпросниците. В малките населени места попълнените анкети могат да се предоставят на служителите на „Български пощи" и куриерската фирма „М&ВМ", която работи с телекома. Въпросниците могат да се изпращат и на адрес София 1504, ул. „Оборище" 26, БТК АД, Отдел „Управление взаимоотношенията с клиенти".