Шефът на „Далкия Интернационал" за Източна и Централна Европа Жан Мишел Мазалера, заяви, че основната цел на компанията е да работи в интерес на потребителите, предоставяйки качествени услуги и конкурентни цени.
От френската компания заявиха, че не търсят бърза възвръщаемост, а имат дългосрочни планове в България. Той поясни, че компанията ще направи всичко да предостави на крайните потребители конкурентни цени, постигнати чрез оптимизация, а не разширяване на производството.
Мазалера коментира, че проблемът с ЕРП-тата у нас, които повишават цената на енергията, е често срещан в енергийната практика, тъй като те инвестират в разширяване на продукцията, докато „Далкия" ще наблегне на подобряването на ефективността и предоставянето на високо качество.
Шефът на компанията заяви, че „Далкия" ще намери решение и за въпроса с неплатените сметки от потребителите. Според него това е един доста деликатен въпрос, с който компанията се е сблъсквала многократно в Централна Европа и трябва да бъде решен чрез развитието на развойна дейност, както и подобряване на информационната насоченост за потребителите. Компанията възнамерява да изпраща четливи и разбираеми фактури на гражданите, за да знаят колко и за какво плащат потребяваните услуги.
Според него проблемът с отопляването у нас е по-остър, поради простата причина, че зимата в страната е по-студена от тази в Западна Европа. За това компанията ще предостави достатъчно качествени услуги и енергия.