За седма поредна година стартира „PR Приз", конкурсът за Годишните награди на Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО) за изключителни постижения в сферата на public relation.

"PR Приз 2007" се организира съвместно с Асоциация ИМАГИНЕС. Тази година конкурсът ще предложи девет нови категории за участие, като предизвикателство за кандидатите.

Това са: Кризисен PR, PR кампания в сектор Финанси и връзки с инвеститори, PR кампания в сектор Информационни и телекомуникационни технологии; PR кампания в сектор Туризъм и свободно време.

Включват се също три специални конкурсни категории - за най-добри PR агенция, вътрешен PR екип, PR студент. Отделно категорията за социална PR кампания се разделя на две категории: Общественозначима PR кампания на организации от стопанския сектор и Социално отговорна PR кампания на организации от нестопанския сектор.

Така общият брой на категориите става 17. Участниците в конкурса и тази година ще бъдат оценявани от авторитетно жури, в състава на което са включени български и чуждестранни PR специалисти.

Сред членовете на журито от българска страна потвърдиха участието си: Нери Терзиева (Овергаз Инк.), Ива Тодорова (Allianz Bulgaria), Димитър Найденов (ФЖМК), проф. Христо Кафтанджиев (ФЖМК); Елена Кръстева (Софарма), Боряна Димитрова (Алфа Рисърч), Елена Вълчева (Янев и Янев), Юлиана Тончева (НАП); Петя Джонева (Кока-Кола ХБК България); Христо Петков (Инвестор БГ), Асен Асенов (Председател на УС на БДВО) и др.

Очаква се потвърждението на поканените чуждестранни PR специалисти от Великобритания, Германия и Италия.