Ирландия разполага с над 50 млн евро за реклама на туристическия си продукт, стана ясно по време на разговора между заместник-председателя на Държавната агенция по туризъм Станислав Новаков и Пол Бейтс - помощник-генерален секретар в Департамента за изкуство, спорт и туризъм на Ирландия.

По-рано беше съобщено, че годишният бюджет за реклама на българския туристически продукт е едва 6 млн. лева.

По време на двудневното си посещение в Дъблин, Ирландия по повод откриване на международното туристическо изложение Holiday World Show, Новаков е водил разговори с колегата си за механизмите страната ни да се превърне в атрактивна тирустическа дестинация.

Един от начините, по които Ирландия се е превърнала в атрактивна туристическа дестинация е използването на еврофондовете.

Двете страни са разговаряли за възможностите за обмяна на опит във връзка с усвояването на еврофондовете.