Представители на 15 български фирми за строителни материали, строителни машини и електротехника се срещнаха с потенциални партньори от 5 немски фирми, съобщава интернет сайта на Пловдивския панаир.
Това стана на Кооперационната борса, организирана на 27 септември от Германо-Българската индустриално-търговска камара. Инициативата е на Мюнхенския панаир и на Международен панаир - Пловдив, осъществена в рамките на Международен технически панаир ЕСЕН 2006.
Германо-Българската индустриално-търговска камара, като официален представител на Мюнхенския панаир, е организация, която познава добре българския пазар, стана ясно на форума.
Чрез подобни прояви Мюнхенският панаир разширява своя кръг от услуги, а Германо-Българската индустриално-търговска камара помага на изложителите да осъществят контакти.
Освен че се пестят време и пари, особено, когато пазарът не е особено познат, предприемачите получават информация на място за възможностите на Пловдивския панаир, споделиха участниците в борсата.
Германо-Българската индустриално-търговска камара има намерение да повтори експеримента си за ускорено установяване на контакти между бизнеса в Германия и България на следващия Мюнхенски панаир, обясниха организаторите.
Достатъчно е българските фирми да заявят своето желание, за да им помогне Камарата те да намерят своите партньори на немския пазар.