Разплащателни Карти Заменят Парите в Новата Версия на Monopoly
Проучване показва, че разплащателната карта е водеща, тъй като британците все по-рядко използват пари в брой
Използването на пари в брой се превръща в отживелица, тъй като повече от две трети от британците признават, че използват парите в брой в по-редки случаи, отколкото са го правили преди 10 години, показва проучване. Според изследване, направено по поръчка на Parker, създателите на световноизвестната игра Monopoly, хората предпочитат да заплащат закупените стоки с банкови карти вместо да използват пари в брой.
Независимата агенция за пазарни изследвания Yougov е анкетирала повече от 2 000 възрастни, за да разбере как са се променили техните покупателни навици в рамките на последното десетилетие. 70% от анкетираните твърдят, че използват по-рядко пари в брой, докато само 11% признават, че сега ползват повече кеш, отколкото преди.
За да реагира на тези промени в навиците на хората, емблематичната игра Monopoly претърпя модерна преработка и наличните пари в играта бяха заменени с дебитни карти. В последната версия на играта, която беше сериозно променена, за да бъде в крак с променящия се начин на живот, играчите ще използват дебитна карта Visa, за да купуват и продават.
Това е втората голяма промяна, която създателите на играта - Parker, направиха на версията Here and Now. Първоначално те се обединиха с най-големия уебсайт за имоти във Великобритания - Rightmove.co.uk за създаването на новото игрово поле. С цел да бъдат отразени промените в разходите за живот в града от момента на създаването на играта преди 70 години, от полето бяха извадени Old Kent Road и Park Lane, а бяха добавени Canary Wharf и Camden High Street. Сега играчите ще използват дебитни карти, когато искат да купуват новите предложения от игровото поле, които включват Bishopsgate и Kensington Palace Gardens.
Parker разбраха нуждата от промяна и сега Monopoly успешно следва съвременните тенденции, като се движи в крак с времето.
Крис Уедърхед, говорител на Parker, заяви: "Проучването потвърждава нашето наблюдение, че хората носят по-малко пари в брой отколкото преди 10 години и предпочитат да ползват разплащателни карти за покупките си. Новата електронна игра Monopoly отразява променящата се природа на обществото и напредъка в технологиите."
Джо Клифт, главен Вицепрезидент и Директор Brand Management на Visa Европа, заяви: "Вярваме, че включването на дебитната карта Visa в новата игра Monopoly е признание за доверието, което клиентите са си изградили към марката Visa, избирайки това да е предпочитаният от тях начин на плащане. Освен това дебитната карта Visa в Monopoly е отлично средство за обучение на днешните деца и голяма стъпка напред в приучаването им към финансова отговорност и внимателно изразходване на средства".
Бележки към издателите:
• Анкетата обхваща 2056 души и е проведена от YouGov, професионална агенция за пазарни проучвания, която е пионер в използването на Интернет и информационни технологии за събиране на по-висококачествени дълбочинни данни за проучване на пазара и обществени консултации
• 70% от запитаните казват, че ползват по-рядко кеш, отколкото преди 10 години
• 11% казват, че ползват пари в рой по-често от преди
• 16% посочват, че за тях не е настъпила промяна
• 2% не знаят
• За 1% въпросът не може да се приложи, тъй като не са заплащали стоки и услуги преди 10 години
* Повече от 20 милиона комплекта от играта Monopoly са продадени във Великобритания от 1935 година насам – това представлява повече от 640 милиона къщи и над 302.800.000.000 £ Monopoly "пари"
* През 2005 Monopoly отпразнува своя 70-ти рожден ден със специална ограничена серия на играта, ‘Here And Now’ игрово поле
.* Hasbro е една от водещите компании-производителки на играчки и игри. Нейните класически марки включват Action Man, Monopoly и Operation плюс най-новите лицензи за Star Wars, Lord Of The Rings и The Incredibles, като по този начин доставят най-голямо удоволствие на децата по света.
За Visa International
Visa International е партньор на 21 000 банки – членове, които са издали повече от един милиард карти Visa по целия свят, с които се харчат 4 трилиона щатски долара годишно в над 150 държави.
Ролята на Visa е да предоставя решения за разплащане на своите банки – членове, като им предоставя възможността да издават карти и да обработват търговски транзакции с карти Visa. Издадените от банките продукти Visa са по-сигурни, по-удобни и по-ефикасни от използването на пари в брой. Освен това, те приобщават хората в банковата система и увеличават финансовите ресурси за търговски заеми, които са живителната сила на икономиките в процес на растеж.
/Фирмена информация/
Архив
/
Разплащателни Карти Заменят Парите в Новата Версия на Monopoly