Само два месеца след старта на най-новата си марка „София Премиум Лагер", пивоварната „Ломско пиво" е продала над 25 хил. литра (250 хектолитра) от новата бира, съобщиха от компания.

Пивоварната стартира производството на новата си марка в началото на април тази година, когато и започна да експортира и бира на румънския пазар.

Марката „София Премиум Лагер" се разпространява в София от търговската верига за бързооборотни стоки „Фантастико", след като компанията спечели правата за дистрибуцията на бирата, пише в. Дневник.

В останалите части от страната новата марка бира се разпространява основно в големите търговските вериги и посредством по-големите дистрибуторски мрежи.

За първите четири месеца на годината „Ломско пиво" е реализирала на пазара над 23 хил. хектолитра бира, сочи статистиката на Съюза на пивоварите в България.

Компанията, която планира да излезе на борсата, е предвидила инвестиции за 800 хил. лв. през тази година, с които да бъдат закупени нови машини за бутилиране и опаковане. Това ще увеличи капацитета на пивоварната над 200 хил. хектолитра годишно. Компанията държи 1.5% пазарен дял в България.