Френският автомобилен пазар демонстрира стабилно представяне през първата половина на годината с ръст от 4.7% до ниво от 1 188 184 продажби.

Renault е марката с най-добра реализация за първите шест месеца с подобрение в продажбите си от 2.3% до 236 160 автомобила. Само през юни, търсенето на моделите на компанията се е увеличило с 12.4% до 59 504 единици, отчита агенция Focus2Move.

На второ и трето място при най-търсените автомобилни марки във Франция от началото на годината се подреждат Peugeot (213 589, +7.6%) и Citroen (114 072, -0.4%). 

С внушителен ръст от 20.8%, до 77 728 единици, в края на юни, на четвъртото място в подреждането застава Dacia. Румънската марка записва впечатляващ ръст и през изминалия месец, като реализацията й се е подобрила с 28.2% до 16 551 единици. 

В Топ 10 на най-предпочитаните марки във Франция за първото полугодие влизат също така VW (75 061), Toyota (49 165), Ford (46 920), Fiat (44 408), Opel (39 151) и Nissan (34 197). 

С най-сериозно подобрение в бизнеса си могат да се похвалят от Hyundai (+25.6%), Skoda (+21.7%), Dacia (+20.8%), Suzuki (+20.4%), DS (+20.1%), Fiat (+19.7%) и други. 

Данните на Focus2Move, цитирани от auto-press.net, показват, че най-продаван модел във Франция от началото на годината е Renault Clio (70 045 ед.), след което се подреждат Peugeot 208 (56 283), Peugeot 3008 (46 736), Citroen C3 (40 990), Renault Captur (40 036), Dacia Sandero (37 643), Peugeot 2008 (36 971), Peugeot 308 (35 477), Dacia Duster (29 501) и Renault Scenic (26 442). 

С най-голям ръст в продажбите си във Франция през първата половина на годината може да се похвали Dacia Duster (+46%), а завидно пазарно представяне отчитат и Renault Twingo (+27.2%), Peugeot 3008 (+25.3%), Peugeot 108 (+19.1%), Dacia Sandero (+11.9%) и други.