Ако Полша стана известна с нарицателния полски водопроводчик в Европа, то България вероятно е най-популярна с домакинските си услуги, които много български гастарбайтери извършват на Стария контитент.

Преднамерено или не, една стартираща българска компания се е запътила към страните от Европа с точно такава услуга.

Онлайн платформата Domestina (с предишно име GoMama), която предлага професионална помощ за дома, получи наскоро финансиране от 200 хиляди евро от фонда LAUNCHub (който към момента набира кандидати) за своя растеж на нови пазари.

Изглежда, че първият от тях ще бъде този в Полша. От обява за работа, публикувана в социалната мрежа LinkedIn от съоснователя на компанията Владислав Симов, става ясно, че компанията търси мениджър развитие, базиран във Варшава.

Той трябва да помогне на компанията за „агресивна експанзия" в страната - по подобие на тази в България, където Domestina удвоява продажбите през тримесечие, според данните за 2014-а.