Най-голямата верига кафенета в света Starbucks обяви въвеждането на своята четвърта и най-голяма семейна програма в Китай, съобщи Mashable.

Вече налични в Шанхай, Пекин и Гуанджоу, най-новите планове на компанията, ориентирани към семействата, и за град Ченгду са доказателство за териториалните амбиции на веригата в Китай. Твърди се, че американската компания възнамерява да удвои заведенията си в азиатската страна до 2019 година.

Когато Starbucks откри врати за първи път в Китай през 1999 г., бъдещето на фирмата изглеждаше обречено в страна, която се слави с няколко хилядолетия история в отглеждането и консумирането на чай. Въпреки това само за 17 години веригата направи революция в начина, по който китайците възприемат и пият кафето.

Как Starbucks намалява опашките без да намалява поръчките

Как Starbucks намалява опашките без да намалява поръчките

Иновативен метод

Първата програма, ориентирана към семействата, бе въведена преди 4 години в китайската столица. С акцент върху семейните ценности и местните общности програмата цели да привлече членовете на семействата за дългосрочни кариерни партньори на Starbucks.

Идеята, която превърна шефа на Starbucks в милиардер

Идеята, която превърна шефа на Starbucks в милиардер

Хауърд Шулц никога не се отказва от нея

Новата програма, наречена Chengdu Partner-Family Forum, ще присъедини повече от хиляда семейства и партньори на Starbucks. Ползите за баристите на пълно работно време включват субсидии за жилище, както и програмата “Coffee Break”, която позволява на дългогодишните служители да взимат до 12 месеца неплатен отпуск, за да прекарат повече време със семействата си.