Kaufland България продължава модернизацията на своите магазини. Веригата откри своя десети реновиран филиал за тази година. Хипермаркетът в столичния квартал „Малинова долина“ отвори врати с изцяло променена визия, която превъплъщава иновативната One Stop Shopping концепция на компанията. На откриването присъства и кметът на район "Студентски" Петко Горанов.
Източник: Kaufland България
"Това е една екосистема - симбиоза между ритейл, клиент и допълнителни магазини, така че се получава one stop shop. Това е посоката, в която ще се радвиват магазините ни и занапред", заяви изпълнителният директор на "Кауфланд България" Иван Чернев.
В концепцията на обновения супермаркет са вложени над 3,2 милиона лева. Чрез нея ритейлърът предоставя на своите клиенти максимален брой стоки и услуги на едно място, превръщайки магазините си в търговски центрове.
Освен, че предлагат над 21 000 свежи и качествени продукти, реновираните магазини улесняват клиентите, предоставяйки им възможност за голям брой допълнителни услуги на едно място - от аптеки и кафенета, през грижа за здравето до възможност за плащане на битови сметки.
Грижата за децата също е важна част от One Stop Shopping концепцията. В непосредствена близост до реновирания магазин в “Малинова долина”, Kaufland България построи образователна детска площадка като дарение за общината.
Kaufland започна ремонта на столичните Централни хали
Инвестицията в проекта възлиза на 50 млн. лева
Към разширения асортимент на реновирания си магазин Kaufland Малинова долина, ритейлърът прибавя и първата по рода си в България микрооранжерия за отглеждани на място подправки. Иновативното съоръжение позволява на клиентите да проследят растежа на подправките в изцяло контролирана 100% екологична среда.
Източник: Kaufland България
Тя дава възможност да се разкрие пълният хранителен потенциал на растенията, свеждайки до минимум използването на природни ресурси – с 95% се намалява консумацията на вода за отглеждането на растенията, а заради липсата на логистични курсове, въглеродните емисии също са сведени до минимум.
Сред останалите подобрения в асортимента, които новият хипермаркет предлага на своите клиенти, са прясно опушени на място меса и риба, печено цяло пиле и прясно изпечен хляб с жив квас. Специално място в магазина е предоставено за продукти на стартъп компании.
Детската площадка е предназначена за деца от 5 до 12 годишна възраст и е снабдена с много атрактивни съоръжения. Акцент в нея е и образователният елемент – 12 пейки са изписани със специални екологични послания, насочени към най-малките. Инвестицията за реализацията на проекта е за близо 190 000 лева.
„Kaufland България подкрепи район „Студентски“ и ни помогна в изграждането на тази впечатляваща площадка. Убедени сме, че това място ще се превърне в притегателен център за семействата и техните деца и в желано място за почивка на хората от района“, коментира кметът на район „Студентски“ Петко Горанов.
Образователната площадка на Kaufland България е част от плановете на компанията за строителство и реконструкция на общински детски площадки в цялата страна.