Рекламодателите са похарчили за дигитална реклама в интернет САЩ през 2016 година 72,5 милиарда долара. Това е с 22 процента повече от предходната година, съобщава Interactive Advertising Bureau в своето изследване IAB Internet Advertising Revenue Report.
Според доклада, разходите за мобилна реклама са нараснали през миналата година най-силно - със 77%, до 36,6 милиарда долара.
Рекламата в социалните мрежи се е увеличила с 50% - до $16,3 милиарда, в сегмента на дигиталното видео - с 53%, до $9,1 милиарда. В цифровия аудио сегмент се отчитат рекламодателите са похарчили 1,1 милиарда долара
Най-голям дял на разходите за реклама в интернет осигурява индустрията за търговия на дребно - 21,3 процента. Тройката се оформя от сектора на финансовите услуги - 13,3% и автомобилната промишленост - 12,5 на сто, информира rns.online.