Starbucks планира да отвори още 2 100 нови обекта по света през следващата година. Компанията съобщи за плановете си по време на представянето на финансовия отчет за тримесечието, пише CNN.

В последните три месеца компанията добави около 600 нови обекта и вече има над 29 300. През миналата година новите заведения бяха близо 2 300.

Главният изпълнителен директор Кевин Джонсън заяви, че през 2019 г. компанията "ще се фокусира върху дългосрочния растеж на пазарите в САЩ и Китай" - двата ѝ най-големи.

Starbucks стъпва за първи път в страната на еспресото (видео и снимки)

Starbucks стъпва за първи път в страната на еспресото (видео и снимки)

Ще успее ли компанията да привлече клиенти в Италия?

Приходите на компанията нарастват до $6,3 милиарда през трите месеца до края на септември, 11% ръст спрямо същия период на миналата година. Продажбите в САЩ растат с 4 процента, а в Китай - с един процент.

За доброто представяне има няколко причини, включително ръст на продажбите следобяд, по-добра ефективност на служителите и интереса на клиентите към студения чай и други напитки.

Starbucks успява и да се адаптира към новите навици на американските потребители. Над 80% от новоотворените магазини тази година са имали възможност за поръчка без клиентите да слизат от автомобила си. Тези обекти са имали по-добри продажби.През май компанията съобщи, че ще отвори 3 000 нови обекта в Китай през следващите години.

Акциите на Starbucks се покачиха с девет процента.

Nestlé и Starbucks затвориха сделка за $7,15 милиарда

Nestlé и Starbucks затвориха сделка за $7,15 милиарда

Швейцарският гигант ще продава от популярното кафе