Лидерството никак не е лесна работа, а да бъдеш на ръководна позиция определено е сложна задача.
Да бъдеш шеф е стресиращо, изискващо много неща и струващо скъпо, но и невероятно отблагодаряващо се, стига да правиш всичко възможно, за да станеш истинско вдъхновение на служителите и да водиш екип възможно най-ефективно.
Ето защо ако искате да сте добър шеф никога не трябва да си казвате тези неща, които представи Business Insider:
1.Не бива да благодаря на служителите си за това, че работят
2.Не ми се плаща достатъчно, за да се занимавам с това
3.Служителите ми се справят добре, когато ги оставя намира
4.Нямам време да се занимавам с емоции
5.Не разбирам защо се оплакват. Беше си добре според мен
6.Не виждам смисъл да се сближавам с екипа