Лидерството никак не е лесна работа, а да бъдеш на ръководна позиция определено е сложна задача.

Да бъдеш шеф е стресиращо, изискващо много неща и струващо скъпо, но и невероятно отблагодаряващо се, стига да правиш всичко възможно, за да станеш истинско вдъхновение на служителите и да водиш екип възможно най-ефективно.

Ето защо ако искате да сте добър шеф никога не трябва да си казвате тези неща, които представи Business Insider:

1.Не бива да благодаря на служителите си за това, че работят

2.Не ми се плаща достатъчно, за да се занимавам с това

3.Служителите ми се справят добре, когато ги оставя намира

4.Нямам време да се занимавам с емоции

5.Не разбирам защо се оплакват. Беше си добре според мен

6.Не виждам смисъл да се сближавам с екипа