Американската ИТ компания Apple за четвърта поредна година зае първото място в ТОП 100 на най-скъпите марки в света Best Global Brands по версии Interbrand.
Стойността на бранда Apple е нараснала през 2016 г. с 5% до 179,1 милиарда долара.
На второ място в рейтинга се нарежда Google, чиято марка е повишила цената си спрямо миналата година с 11% — до $133,3 млрд. милиарда. В първата тройка влиза и Coca-Cola, чийто бран се оценява на $73,1 млрд. (–7%).
В първата десетка на класацията попадат също така Microsoft, Toyota, IBM, Samsung, Amazon, Mercedes-Benz и General Electric.
В рейтинга намират място 14 автомобилни марки. Първа сред тях се нарежда японската Toyota, чийто бранд се оценява на 53,580 млрд. долара (9%). Втори в бранша е Mercedes-Benz (43 490 млрд. - + 18%.), трети е BMW - 41,535 млрд долара. Четвъртото и петото място сред автомобилните брандове е за Хонда – 21 място (22,106 млрд. д.- спад4%) и Форд - 33 място (12,962 млрд. д. +12%).
За първи път ТОП 100 попада Tesla, тя е на последното място с оценка 4 млрд. долара.
Делян
на 07.10.2016 в 03:43:14 #1Не виждам Лада...