Веригата за бързо хранене McDonald's обяви най-голямото си придобиване за последните две десетилетия.
Компанията ще купи технологична фирма, която трябва да изработи дигитално решение за персонализиране на менютата, които предлагат ресторантите на клиентите си.
От McDonald's ще платят над 300 милиона долара за Dynamic Yield, твърдят запознати, цитирани от Bloomberg.
Според информацията с новата технология веригата ще може да предлага чрез електронните си менюта различни продукти в зависимост от различни фактори - топли напитки в студеното време, например, както и според регионалните предпочитания.
С идването си на поста на главен изпълнителен директор на компанията Стив Ийстбрук през 2015 година той стимулира технологичната трансформация на веригата. Така в ресторантите се появиха дигитални каси, където клиентите могат да поръчват сами, както и електронни менюта.
Преди да вземе решението за последното придобиване от McDonald's са тествали технологията на Dynamic Yield през 2018 година.