VIVACOM тази седмица прие 100 000-ния номер, пренесен в мобилната й мрежа. От старта на процедурата „на едно гише" до сега компанията приема от конкуренти средно по 5000 абоната на месец, като броят им се увеличава постоянно.
И към момента компанията продължава да бъде единственият оператор, който има положителен баланс от пренесени в мрежата си мобилни номера от старта на процеса по преносимост. VIVACOM бележи и най-голям ръст в броя на новите мобилни потребители - за една година той е 37%.
Най-атрактивни за потребителите са тарифите, които предлагат включени минути към всички мрежи и ниска цена за разговори след изчерпването им, като тези от тарифната линия Uni Call, чийто дял е средно 58% от всички активации.
Промяната, която даде възможност на потребителите да подават заявление единствено при оператора, на когото искат да станат клиенти, като запазят номера си, увеличи значително интереса към тази услуга. VIVACOM приема в своята мобилна мрежа близо 180% повече абонати на месец в сравнение с периода преди въвеждането на опростената процедура.
Компанията печели клиенти като премахна клаузата за автоматично подновяване на договорите както за новите, така и за старите си клиенти, пусна неограничен мобилен Интернет в пакетите си без необходимост от преподписване на договор и осигури най-доброто покритие на 3G мрежа в България - 94% от населението.
Потребителите получиха възможност да избират своя оператор, като запазват настоящия си номер още през април 2008 година. Две години по-късно беше въведена процедурата за обслужване „на едно гише" и от август миналата година желаещите пренасят номерата си единствено със заявление при оператора, към когото искат да преминат.