Най-големият в Европа производител на спортни артикули Adidas през изминалата година е спечелил значително. При продажбите, благодарение на световното първенство по футбол от миналата година и поглъщането на Reebok, концернът за пръв път мина „марката" десет милиарда евро.

Печалбата на годишна база се е качила с 26% и е достигнала € 483 милиона. Приходите от продажби са скочили с 52% до €10,08 млрд. Тъй като през тази година няма да има твърде голямо спортно събитие, от Adidas очакват забавяне на темпа на ръст.

Според информацията от концерна, за печалбите са се „погрижили" поделенията Adidas и TaylorMade. Противоположен е ефектът от многобройни плащания за амортизации и данъци, свързани с покупката на Reebok и голямата сума за покупката: в началото на 2006 Reebok „падна" срещу € 3,1 млрд.

За четвъртото тримесечие Adidas регистрира печалба от € 13 милиона след като през 2005 периодът бе свързан със загуба от € 4 млн. Продажбите са се повишили на € 2,25 млрд. от €1,52 млрд. за периода на предходната година.