Посланикът ни в Германия Меглена Плугчиева е заявила намерение да разговаря с кмета Кирил Йорданов за базата на "Родакар".
Посланик Плугчиева е категорична, че в момента не само немските, но и други автомобилни производители масово търсят фирми подизпълнители за производство на различни продукти за колите.
Припомняме, че заводът бе построен, след като през 1992 г. бе регистрирано дружеството "Rover България" ЕООД, което е собственост на компанията "Rover Overseas Holdings" Ltd.
През май 1995 г. оттам излизат първите опитни образци на българския Rover Maestro. Серийното производство започва на 3 юли 1995 г., а на 8 септември е официалното откриване на завода. През март 1996 г. Rover Group съобщава обаче намеренията си за преустановяване на автомобилното производство във Варна.
В момента халетата за поточната линия са консервирани, а част от имота се ползва за складове.
Патриот_БГ_Плд
на 03.08.2007 в 11:43:01 #3Едва ли някои, като комунистите на пример-могат да поумнеят-или пък им пука за държавата-виждате какво става-скокове на цените, хиперинфлация, спекула-чака ни гадна и продължителна зима, па макар и да е топла като миналата.От тях по-големи лъжци няма-винаги са ме учудвали наивниците, между тях, някои образовани, които гласуват ли гласуват-и им вярват..... А иначе, една уважаваща себе си държава не може да няма автомобилостроене-вижте какво правят мамалигарите и не се спукваме да караме скапаните, но нови и евтини дачии. А дали сме уважаваща себе си държава-зависи от нас-в България повечето са комплексари и се опитват да натоварят с комплексите си и всички останали...
siurene
на 03.08.2007 в 02:17:35 #2"Сали Я6ар"-новата-стара марка автомобили
pallini
на 03.08.2007 в 00:28:30 #1Наско, има Видьов ден, не Виденов. Дано са поумнели в името на България. Те си знаят кои. Все пак без идеали не може да се живее и колкото и патетично да звучи, става дума за оцеляването на нацията. Успех!