Новата схема на телевизията беше представена пред повече от 600 рекламодатели.
От bTV твърдят, че новата опаковка е модерна, стилна и на световно ниво.
Заедно с модифициране на корпоративното лого, промяната включва обновяване на шапките на предаванията, а също и разнообразяване и допълване на програмата с нови собствени продукции.
Освен Часът на Новините bTV тази есен пуска дългоочакваните Survivor BG, Pop Idol, новите сезони на хитовите сериали "Отчаяни съпруги" и "Ориндж Каунти", а също и новите комедийни сериали "Поверително от кухнята" - от продуцентите на "Сексът и градът" и "Блондинката в книжарницата" с Памела Андерсън.
От октомври тръгва нов канал от семейството на Фокс -"Fox Crime". bTV вече ще продава рекламата и за каналите GTV, Fox Crime и Fox Life.