След като закупиха телевизия „Евроком България", организаторите на Международния панаир в Пловдив може да излъчват собствена телевизионна програма с икономическа тематика, съобщава Дарик.
Идеята е телевизията да стане новинарска медия с икономическа насоченост, както и да излъчва реклама при преференциални условия за изложителите.
Панаирът е придобил 100% от акциите на „Евроком България", която се разпространява по кабел и сателит в цялата страна, от Ана Барбудева, съпруга на основателя на медията Георги Барбудев. Преди време Гриша Ганчев закупи 51% от телевизията, но после се отказа от пакета.
Новинарските студия ще бъдат в София, останалите ще бъдат оборудвани в панаира, обясни изпълнителният директор Георги Гергов. Той отказа да коментира спряганата цена на сделката от 3 млн. лева, но заяви, че тя ще бъде официално огласена следващата седмица.
Със закупуването на телевизия търсим цялостност на панаирния продукт, коментира Георги Гергов. Той обясни, че „Евроком България" ще предлага на 8-те хиляди фирми, които ежегодно участват в панаирната програма, реклама на преференциални цени.
В информационните емисии и публицистичните предавания ще намерят място най-добрите експерти от различни браншове, за да предложат на зрителите пазарни прогнози, прагматични съвети и анализи, добавят от националния изложбен център.