Фирмите, производителки на бира в България, се обединиха и създадоха  етичен кодекс, при спазването на чиито принципи ще комуникират своите продукти с българската общественост, предаде expert.bg.

На еднодневен семинар в София бе приет "Кодекс за отговорни търговски комуникации и етични стандарти в пивоварната индустрия Благодарение на новия кодекс Съюзът на пивоварите в България стана един от първите бенефициенти по Оперативна програма "Административен капацитет" на Министерство на държавната администрация и административната реформа.

Чрез въведените промени, производителите на бира стават първият бранш в България, който въвежда принципа на саморегулация на рекламите, спонсорствата и промоционалните събития.

Моделът, който следват българските производители следва европейските принципи и стандарти. Водещият слоган на производителите ще бъде „консумирайте с удоволствие и мярка".

Според  Ивана Радомирова, генерален секретар на СПБ, пивоварната индустрия е една от малкото в България, в които се наблюдава истинска "здравословна конкуренция", водеща до високо качество на предлаганата на пазара продукция и оттам за задоволство от страна на купувачите.