Започват проверки на търговските мрежи в Пловдив, като обект този път ще бъде съхранението и разпространението на яйца.
Проверките за засилване на контрола върху разпространението на яйца в търговската мрежа са започнали през тази седмица от ветиринарни инспектори, съобщиха от РВМС-Пловдив.
Целта е да се установи дали яйцата се продават с необходимите стикери, съдържащи информация за срок на годност, произход и птицефермата, в която са произведени.
Искаме да увеличим проследяемостта на яйцата по търговската мрежа, както и количеството продажби, уточни директорът на РВМС-Пловдив д-р Светозар Василев.
Клиентите редовно да изискват въпросните стикери, призоваха от службата. От там припомниха, че трайността на яйцата е 28 дни от снасянето им, но разпространението им в търговската мрежа трябва да приключи до 21-ия ден.