В опитите си да отговори на промените в автомобилната индустрия японски производител на стомана е напът да направи сериозен пробив, който да позволи бъдещите модели коли да имат с 30% по-леки шасита.
За Nippon Steel автомобилните производители са едни от най-важните клиенти и заради това тя от години търси начин да остане конкурентоспособна на фона на новите изисквания в сектора, разказва Bloomberg.
Стоманата е един от основните материали в производството на автомобили още от времето на Хенри Форд. Тежкият метал обаче в последно време губи атрактивността си за компаниите от сектора, които търсят възможности да отговорят на новите изисквания за вредните емисии и разход на гориво.
Пример в това отношение е Ford Motor, която преди години реши да започне да прави своя най-добре продаван пикап F-150 предимно от алуминий.
В отговор на промените в автомобилната индустрия преди година от ръководството на Nippon Steel създават екип, който да търси начин да направи частите за коли по-леки, като използва нов подобрен вид стомана.
През януари тази година компанията обяви и първите резултати. Тя представи с 30% по-лека структура на автомобил, изработена изцяло от новия вид стомана.
Откритието на Nippon Steel може да върне интереса на автомобилните производители към метала, като им помогне в същото време да се съобразят с новите ограничения за вредните емисии.
Според изследователите от Ducker Worldwide в дори в Щатите, където изискванията не са толкова строги, колкото са тези в Европа и Китай, новите автомобили ще трябва бъдат със 7% по-леки, за да отговорят на стандартите.
fanty
на 06.06.2019 в 10:00:14 #3японските коли са прекрасни, стига да не са правени в Европа!
vasil-velkov
на 05.06.2019 в 17:02:02 #2Коги последно кара японец, та говориш глупости???
jorro-veliki
на 01.06.2019 в 00:58:17 #1Те затова ли японските кочини са най голямите гнилочи....!?