Една от най-големите компании за доставка на храна по домовете Food Panda инвестира в България. Това стана ясно от съобщение от самата нея.

България е осмата държава в Европа, чиито потребители получават достъп до платформата за онлайн поръчки на храна FoodPanda. Идеята е клиентът да получи онлайн и на едно място офертите на всички ресторанти за доставка, да избере вида кухня, която харесва, да се ориентира лесно за цената и да прецени след колко време ще си получи порцията.

Засега в сайта foodpanda.bg са включени едва 12 заведения от София, но организаторите обещават в близко бъдеще базата данни да се разрасне, а сайтът да има и мобилна версия.

Навлизането на българския пазар на Food Panda става чрез компанията - инкубатор на иновативни бизнеси Rocket Internet. Тя е базирана в Берлин и е създател на едни от най-популярните онлайн бизнеси в Европа - порталът Zalando например.

FoodPanda работи в 35 държави на 5 континента, а до края на март предстои пускането й в още 5 страни. За развитието на новите си пазари Rocket Internet е отделила 20 млн. долара, в които влизат разходите и по разработването на платформата в България, се посочва в съобщението.

Компанията търси и ръководител продажби за България. Повече информация тук.