Сладкарници "Попимони" е един от успешните бизнеси, които се развиват в партньорство с Kaufland България. С двете нови сладкарници общият броят на обектите на българския бранд, разположени на територията на ритейлъра, става 6. Локациите на сладкарниците са тяхно конкурентно предимство, което дава достъп до милиони клиенти всяка година.
Илиян Петков и Елена Тодева вече 25 години развиват своя сладкарски бранд в Пловдив и района. Към днешна дата сладкарница "Попимони" има вече 7 обекта, сладкарски цех, разположен на 1200 кв. м и 75 служители, заети в производството и сладкарниците. Но големият бум на развитие започва през 2014 г., когато врати отваря първият им обект на територията на хипермаркет Kaufland в Пловдив. 9 години по-късно сладкарниците им във веригата наброяват общо 6 - във всички магазини в Пловдив и в Пазарджик.
Източник: Кауфланд
През 2014 г. Илиян Петков и Елена Тодева получават запитване от тяхна клиентка за предоставяне на франчайз обект на тяхната фирма, който да се намира в новостроящ се магазин Kaufland в Пловдив. "До момента нямахме голям опит в пазара на дребно, защото сме доставчик на едро в Пловдив и региона, но взехме решение да пробваме, защото ние сме познати тук където е нашето производство", споделя Илиян Петков. А тайната за успешното партньорство с ритейлъра са допирните точки, които имат. Това са разнообразието на асортимента, качеството и достъпните цени, които сладкарниците предлагат на своите клиенти. "Стремим се да работим в широк ценови диапазон, като имаме достъпни цени за продукти с високо качество. Може би това е една от причините да си допаднем с Кауфланд, защото магазините следват същата политика".
В сладкарниците на "Попимони" човек може да мине за кафе, освежаваща напитка или десерт. Предлагат пълна гама на сиропирани сладкарски продукти, пасти, торти, изделия от белгийски шоколад, топли и студени напитки, сладки и солени печива, произведен от него сладолед. "Имаме клиенти, които искат сладкиши за вкъщи, но имаме и много такива, които нямат търпение да опитат от любимата си торта или от най-вкусните толумбички в града и избират най-свежата и приятна сладкарница за да се почерпят на място."
Асортиментът им е голям, но опитът им показва, че клиентът предпочита да дойде на място, да избере и на момента да закупи сладкиша, който е избрал. Това е причината за голямото разнообразие от продукти, които предлагат. Сладкарският им цех пък е винаги готов да приеме поръчка за детска, сватбена торта или торта за рожден ден.
Източник: Кауфланд
Местоположението на сладкарниците е тяхното конкурентно предимство. Дори в периода на пандемията от Covid-19 благодарение на локациите си - на територията на хипермаркетите на Кaufland, сладкарниците не затварят врати, а продължават да функционират като точки за продажба, съобразно актуалните в периода изисквания.
Определят Кауфланд като взискателен партньор, но и "Попимони" полагат усилия да отговорят на високите очаквания: "Даваме всичко от себе си клиентът да бъде доволен, а доверието което Kaufland ни гласува, ни прави още по отговорни", споделят Елена и Илиян. "В непрекъснат контакт сме, обсъждаме ситуациите и въпросите с партньорите ни от Kaufland и се вслушваме в съветите, които до момента винаги са ни водили към успешни решения!", допълват още те.
Източник: Кауфланд
През 2022 година заедно с партньорите от Kaufland решават, че е време да променят визията на своите обекти и резултатът е още два нови сладкарници в Пловдив - в двата модернизирани магазина на Kaufland в пловдивските квартали "Гагарин" и "Христо Ботев". Една от новостите в тях са изцяло обновените концесионерни зони, където клиентите могат да открият разнообразни продукти и услуги, заведения за хранене с богат избор от приготвена на място храна.
За "Попимони" най-голямо удовлетворение носи моментът, в който видят ангелския поглед и блясъка в очичките на всяко дете, застанало пред витрината: "Ние ще продължаваме да поддържаме достъпни цени и високо качество, защото държим да виждаме усмихнати нашите клиенти!"