Американската търговия на дребно определено се променя. Бързо развиващите се потребителски навици и възникването на електронната търговия поставят нов акценти върху традиционния вид на индустрията.

В резултат множество търговци фалират, а в тази връзка търсенето на адвокати скача, пише Business Inisder.

Повече от 12 големи компании, включително Limited Shops LLC и Payless Inc, банкрутираха през тази година. Други търговци, сред които например Sears, Roebuck и Macy's, затварят свои магазини на много места из страната.

Междувременно големите универсални магазини и вериги се намират във все по-дигитални условия.

Защо последните 10 години са „загубени” за търговците на дребно?

Защо последните 10 години са „загубени” за търговците на дребно?

Трудни времена за компаниите в индустрията

"Това е време на големи промени", коментира Джей Йоргенсен, който е част от ръководството в Wal-Mart Stores. "Всъщност съм изненадан от това колко бързо и колко съществено се променя, въпреки че го очаквах", допълва експертът.

По думите му предизвикателствата пред индустрията се крият в две ключови области: привличането на клиенти и употребата на технологии за подобряване ефективността и минимализиране на риска.

Така например Wal-Mart е отделила две години в дигитализирането на своите хладилни системи по света, за да подобри безопасността на хранителните продукти.

И все пак кризата при търговията на дребно в САЩ се задълбочава и продължава да поразява жертви. На фона на няколко обявени наскоро фалита в началото на месеца веригата универсални магазини Sears взе решение да затвори още 72 свои обекта. С последното закриване магазините на веригата ще наброяват около 1 200, което е по-малко от 2 073-те обекта преди 5 години.