Чатбот ще помага на клиентите на ЦКБ АД да получават необходимата информация за продуктите и услугите на банката, като ще им осигурява бърз, удобен и лесен контакт с финансовата институция по всяко време. Името на виртуалния помощник е БЕА (банков електронен асистент) и той вече е на разположение за контакт с клиентите на ЦКБ АД в платформата за разговори на Viber, съобщиха от ЦКБ. Голяма част от българските потребители използват комуникационната среда на социалната мрежа Viber, за да общуват с близки и приятели, както и да получават актуална информация от брандовете, които следват.
Само с няколко стъпки на своите електронни устройства, клиентите на ЦКБ АД могат да открият, както отговори на най-често задаваните въпроси, така и кратка информация относно продуктите и услугите, включени в портфолиото на ЦКБ АД. По този начин те ще имат възможност да изберат най-подходящите за тях решения, съобразно своите конкретни нужди и потребности при контакт с банката.
Беа е на разположение 24/7, за да предоставя полезна и структурирана информация за различни банкови продукти на ЦКБ като потребителски и ипотечни кредити, дебитни и кредитни карти, мобилно и интернет банкиране, сметки и разплащания или застраховки. Чатботът може да показва на клиентите най-близките локации на банкомати, банкови офиси, данни за контакт с банката, да ги информира бързо за лоялни програми и други.
Чрез интегрирането на своя нов чатбот в системата на Viber, банката предприема поредна стъпка в прилагането на различни дигитални решения и услуги, които да улесняват максимално нуждите на нейните клиенти и да подобрят потребителското им изживяване. С акцент върху иновативните решения, ЦКБ АД непрекъснато се стреми да подобрява и развива своята богата гама от продукти и услуги, в отговор на нарастващите изисквания на клиентите за бързина, удобство и мобилност при банковото обслужване.