Сериозни технически затруднения имат днес клиентите на ОББ. Клиенти на банката се оплакват, че не могат да теглят пари от банкоматите ѝ.

Бизнеси също се оплакват, че от няколко часа ПОС терминалите на банката също не могат да регистрират трансакции, както и че има затруднения при разплащания с карти на ОББ.

От ОББ публикуваха на сайта си официална позиция, в която се посочва, че са "регистрирани временни технически прекъсвания с някои от картовите трансакции (плащания и тегления), както и ПОС терминали".

"Работим по отстраняването им възможно най-бързо и ви молим да ни извините за причиненото неудобство", се казва още в позицията на ОББ.

Към 19 часа днес от ОББ официално обявиха, че всички карти, ПОС терминали и банкомати на ОББ вече функционират нормално. Техническите затруднения от днешния ден, които засегнаха част от клиентите на банката, вече са разрешени.

В знак на извинение към засегнатите клиенти, притежаващи карти на ОББ от преди обединението с Райфайзенбанк България, банката предоставя възможност за безплатно теглене на пари в брой от банкомат за период от 1 месец