Веригата за бързооборотни стоки „Пикадили" направи обратен завой към примиум сегмента на българския пазар.
След като в края на миналата година компанията започна процес по сливане с френската „Карфур" и обединиха своите предложения, днес, след раздялата с французите, от дружеството обявиха, че започват изпълнението на нова стратегия - привличането на платежоспособните клиенти.
„Пикадили се преструктутурира, като поставя фокус върху качественото обслужване и предлагане на стоки от висок клас. По този начин компанията цели да привлече клиенти от средния клас, по-платежоспособни, търсещи модерното и изисканото", съобщават от веригата.
Това изисква и концентрация в по-платежоспособните пазари. Ето защо „Пикадили" ще развива своето присъствие предимно в София и във Варна и най-вече в големите търговски центрове.
За сметка на това ще затвори част от локациите си в страната. "Пикадили" разполага с 53 обекта в осем града - София, Варна, Бургас, Велико Търново, Ловеч, Видин, Пловдив, Габрово, от които 32 супермаркета Пикадили и 21 обекта за ежедневно пазаруване с марката „Пикадили Daily".
Пред Money.bg представители на компанията заявиха, че ще останат да работят около половината от тях. "Пикадили ще концентрира усилията си върху по-малко на брой търговски обекти, но предлагащи качествена услуга", пише в официалното становище.
На служителите от закритите търговски обекти компанията ще предложи алтернативна работа в останалите магазини.
Пантю
на 24.09.2015 в 18:07:49 #1"Пикадили" скоро ще фалират! Мениджмънта им е гръцки! Този мениджмънт е нефелен! Българите имат 1/5 от парите, които имат гърците за харчене по магазини, та даже и много по-малко! Не може да се пренася опит от Гърция в България! Гърция е много богата, глезена страна със субсидиран от Европа народ, за стара слава! Ние сме страна населена със сиромаси. Таргет групата, към която се насочват "Пикадили" в България не съществува! Има много малко богаташи, които вече са обхванати от по-луксозни магазини и са им редовни клиенти отдавна! "Пикадили" не са в състояние да ги привлекат с тази смрад в магазините си, ковто е все пак важно нещо! А, иначе въобще не са с нищо по-различни, като стока за бедняци, от "Билла" и няма да бъдат, само че цените на стоката е много по-висока и при тях рядко ще стъпват клиенти!