Веригата за бързооборотни стоки „Пикадили" направи обратен завой към примиум сегмента на българския пазар.

След като в края на миналата година компанията започна процес по сливане с френската „Карфур" и обединиха своите предложения, днес, след раздялата с французите, от дружеството обявиха, че започват изпълнението на нова стратегия - привличането на платежоспособните клиенти.

„Пикадили се преструктутурира, като поставя фокус върху качественото обслужване и предлагане на стоки от висок клас. По този начин компанията цели да привлече клиенти от средния клас, по-платежоспособни, търсещи модерното и изисканото", съобщават от веригата.

Това изисква и концентрация в по-платежоспособните пазари. Ето защо „Пикадили" ще развива своето присъствие предимно в София и във Варна и най-вече в големите търговски центрове.

За сметка на това ще затвори част от локациите си в страната. "Пикадили" разполага с 53 обекта в осем града - София, Варна, Бургас, Велико Търново, Ловеч, Видин, Пловдив, Габрово, от които 32 супермаркета Пикадили и 21 обекта за ежедневно пазаруване с марката „Пикадили Daily".

Пред Money.bg представители на компанията заявиха, че ще останат да работят около половината от тях. "Пикадили ще концентрира усилията си върху по-малко на брой търговски обекти, но предлагащи качествена услуга", пише в официалното становище.

На служителите от закритите търговски обекти компанията ще предложи алтернативна работа в останалите магазини.