Акциите на Blue Apron затвориха търговията във вторник на най-ниското си ниво досега. Стойността на ценните книжа превърна IPO-то на компанията в най-зле представящото се голямо първично публично предлагане за годината, пише MarketWatch.
Цената на активите се стопи с 36 процента от нивото им при дебюта на борсата. Тогава акциите се предлагаха за 10 долара. Това доведе до най-лошата възвръщаемост сред IPO-та, които имат размер на сделки на стойност 100 милиона долара или повече досега през годината.
Blue Apron набра 300 милиона долара от първичното си пулбично предлагане.
Акциите на компанията започнаха да се търгуват на Нюйоркската фондова борса на 29 юни и паднаха с 3.5 на сто за последната седмица.
Миналата седмица Snap също преживя лош момент на борсата, като книжата на компанията за първи път паднаха под цената на първичното им публично предлагане.