Руското подразделение на производителя на спортни стоки Reebok, който обяви че преустановява работата си в Русия, стана собственост на турския холдинг FLO Retailing, който развива марките Polo Assn., Lumberjack и Reno. Това пише в-к "Комерсант", позовавайки се на един от консултантите по сделката.
Общата стойност на сделката за повече от 100 магазина на марката в Русия беше оценена от консултанти на пазара на недвижими имоти на около 1,5 милиарда рубли (около 21 млн. долара), но не се изключва, че сумата на покупката е по-малка.
В същото време, по данни на изданието, FLO е получил контрол над магазините на Reebok, след подписване на споразумение за пускане на продукти под марката Reebok от турски фабрики за редица страни. Не се изключва, и че продажбата "е била структурирана при условията на прехвърляне на бизнеса на новия собственик при разсрочено плащане".
Изпълнителният директор на Fashion Consulting Group Анна Лебсак-Клейманс отбелязва, че FLO може да използва придобитите търговски площи на Reebok за по-нататъшно развитие на своите мулти-маркови магазини в Русия.
Миналата година беше съобщено, че турският концерн иска да навлезе на руския пазар и да развива по-специално марките Kinetix, Polaris и Nine West.
От 2005 г. Reebok е част от структурите на Adidas, а през март марката беше продадена на American Authentic Brands Group (ABG). Сайтът на ABG посочва, че компанията е преустановила дейността си на руския пазар от 20 март.