70% от интернет потребителите на Земята или близо един милиард души имат регистрация в някоя от многобройните социални мрежи, съобщава Актуално. Това показва изследване на холандската агенция „InSites Consulting", цинтирано от marica.bg.
Повече от 400 милиона души дневно използват „Facebook". По отношение на приложението „Become a Fan", анализаторите посочват, че хората стават „фенове" на една или друга марка, защото харесват продукта, а не заради рекламата.
От оповестения от агенцията доклад става ясно, че средно едно посещение във „Facebook" трае около 37 минути, в „Twitter" около 23 минути. По данни на анализаторите едва 16% от потребителите на „Twitter" го използват.
По отношение на смартфоните, от „InSites Consulting" констатират, че едва 38% от интернет потребителите имат такива. Приблизително по 25 приложения изтегля всеки един притежател на смартфон, но ползва една 12 от тях. Най-използваните приложения са тези на социалните мрежи.