Oracle представи 400 продукта и технологични иновации по време на конференцията OpenWorld 2011 миналата седмица в Сан Франциско, пише TechNews.bg.
Облачното решение Oracle Public Cloud обединява широк диапазон от интегрирани услуги и предоставя на клиентите достъп до Oracle Fusion Applications, Oracle Fusion Middleware и Oracle Database чрез самообслужване и платен абонамент, с осигурени от Oracle управление, хостинг и поддръжка.
"Oracle Public Cloud е различен от другите облачни услуги", заяви Лари Елисън, изпълнителен директор на компанията. "Oracle Public Cloud е и платформа като услуга, и приложение като услуга. Това, което отличава Oracle Public Cloud, е че е изграден спрямо стандартите в индустрията поддържа пълна съвместимост с други облачни услуги и инфраструктури и центровете за данни".
Oracle Public Cloud включва услугите Oracle Fusion Customer Relationship Management (CRM) Cloud Service, Oracle Fusion Human Capital Management (HCM) Cloud Service, Oracle Social Network, Oracle Java Cloud Service и Oracle Database Cloud Service.
Решението осигурява на клиентите и партньорите на компанията високопроизводителна и сигурна инфраструктура за техните бизнес критични приложения, като елиминира проблеми, свързани с фрагментацията на данни и бизнес процеси, когато клиентите използват няколко публични облака.
Ценообразуването на Oracle Public Cloud ще бъде на база месечен абонамент и всяка услуга ще може да бъде закупена самостоятелно.
Компанията представи и Oracle Enterprise Manager 12c - решение, което комбинира управление на пълния Oracle продуктов пакет с това на целия облачен процес. Това става чрез централизирано командно табло Oracle Enterprise Manager Cloud Control.
Командното табло Oracle Enterprise Manager Cloud Control позволява на клиентите да създадат широк набор от бизнес услуги, вкл. всяка една от следните комбинации: инфраструктура като услуга (IaaS), платформа като услуга (PaaS) - която включва бази данни като услуга (DBaaS) и мидълуер като услуга (MWaaS), и софтуер като услуга (SaaS).