Производителят на кетчуп Kraft Heinz назначи за свой финансов директор 29-годишния банкер от Goldman Sachs Дейвид Кнопф. Огромната компания не успява да запише ръст на продажбите от сливането през 2015 г. насам.
Kraft Heinz е затънала в проблем, с който трябва да се справят всички компании в индустрията. Най-големите компании за хранителни продукти в САЩ загубиха почти 16 милиарда долара от продажби в последните години след промяна в потребителските навици.
Промените в управлението на компанията включват и преместването на досегашния финансов директор на позицията президент на операциите в САЩ. Той ще има задачата да се справи с предизвикателството на местния пазар, който генерира 70% от продажбите на компанията.
Кнопф се присъедини към Kraft Heinz през юли 2015 г. и досега е заемал няколко позиции в компанията, включително вицепрезидент по финансите.
Kraft Heinz е по-позната с намаляването на разходите си, отколкото с отглеждането на брандове. Компанията се опита да обнови портфолиото си, за да се справи с променените потребителски навици, като добави органичните Capri Sun и премахна изкуствените съставки от своя хот-дог. Но все така не може да постигне растеж.
По-рано през тази година тя се опита да придобие Unilever за 143 милиарда долара, но до сделка не се стигна.