Опитният експерт Миряна Георгиева е новият Head of Content в комуникационна агенция d:istinkt. Тя ще управлява дейността на редакторския екип, който създава съдържание за клиенти като Yettel, Лидл България, Европейската комисия, Speedy и ред други.

Георгиева е експерт по бранд комуникация и връзки с обществеността с над 10-годишен опит в сектора, придобит в местни и международни компании и организации. Сред тях е bTV, където тя е била бранд мениджър на новинарската редакция на медията. В практиката си е работила и за утвърждаване на брандове като Samsung, Indian Motorcycle, NIDO, Forno Cipollini и др.

Новото ѝ работно място спечели приза "Агенция на годината" от Българската асоциация на PR агенциите в конкурса BAPRA Bright Awards 2022 и отчита 73-процентов ръст на приходите си през миналата година. d:istinkt предлага комуникационни услуги в областта на стратегическото консултиране, управление на кризи, дизайн и криейтив, управление на репутацията в социалните мрежи и инфлуенсър партньорства, както и медия планиране и купуване.

"d:istinkt продължава да расте и да се развива. Нашите клиенти ни се доверяват за все повече и по-мащабни проекти, затова и надграждаме екипа. Целта ни е не само да оправдаем растящото доверие, но и да продължим да вдигаме летвата за качество на услугите в бранша. Миряна вече добавя стойност за стратегическото планиране и творческите решения на кампаниите, върху които работим, и се радвам, че става част от нашия доказан екип", коментира назначението Боян Иванович - изпълнителен директор на d:istinkt.

"В турбулентни времена компаниите имат нужда от доказана, но и гъвкава агенция, с която заедно да намират иновативни начини да се отличат, да увеличат стойността, която създават и да подобряват бизнес резултатите си. Именно върху тези аспекти ще се фокусираме през тази година", посочи Миряна Георгиева.